Hemlig aktivitet

Under veckan fick jag reda på att det snart är dags för kickoff på jobbet. Det är med blandade känslor jag ser fram emot det. Visst, det är jätteskoj att göra något med arbetskamraterna men det jobbiga är att jag inte vet vad det blir för aktivitet. Det enda jag vet är att alla ska ha med sig badkläder och träningskläder. När jag frågade om det handlade om inne- eller uteskor fick jag inget svar...vad betyder det liksom?


Jag har iaf en känsla av att det blir Sturebadet med massage och grejer, men varför träningskläder? Åhh, vad jag hatar att inte ha kontroll över läget. Jag behöver inte veta vad vi ska göra bara vad jag ska ha på mig, avskyr att vara felklädd. Speciellt om det kanske blir utgång senare under kvällen...blir väl till och packa en "stor" väska.


/Garpen   


Något att tillägga?
Postat av: L

Spontanitet är ordet ;)

2008-03-30 @ 00:17:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0