Frågor och gissningar

Jag tänkte slänga ut 3 frågor som poppat upp under veckan och som jag är nyfiken att få svar på:

1. Vem ska träna Täby nu när Thomas Eriksson slutar?
Mitt svar: har inget, men lite förvånad är jag allt...

2. Kan man vara talang och 26 år gammal?
Mitt svar: japp, i mina ögon kan man vara talang oavsett ålder

3. Kommer Huddinge IK att ta sig upp till Elit?
Mitt svar: Absolut, om inte hela laget samtidigt drabbas av ett nervsammanbrott. Laget består av så många spelare som kan avgöra matcherna att det nästan vore en skräll om de inte tar sig vidare till playoff 2 iaf.

Nu när det varje dag redogörs för alla nomineringar till årets spelare på innebandy.se, tänkte jag göra en gissning över vilka som kommer vara nominerade, bara för att se hur många rätt jag kan få...
Det har hittills nominerats 3 st, Frida Stenvall, Camilla Nilsson & nu senaste Isabell Krantz. Det återstår alltså 7 namn och min gissning är att följande spelare kommer finnas med på listan:

1. Hermine Dahlerius (Balrog)
2. Amanda Wendelstig (Balrog)
3. Limpan Edit...Emelie Lindström (Balrog) (hahaha...nöjd Limpan?)
4. Sara Anteryd (Endre)
5. Malin Dalbjer (Falun)
6. Victoria Wikström (IKSU)
7. Isabell Larsson (ö-vik)

Ska bli intessant och se om jag i huvudtaget har något rätt. Med tanke på att jag bara sett en elitmatch denna säsong känns inte förväntningarna på mig själv speciellt höga.

Som sagt, jag har sett en match denna säsong, matchen mellan Täby och Engelholm. Efter att bara ha sett den matchen har jag tagit fram min rookie of the year: Sara Bergström i Täby. Att gå från div 2 till elit är inte det enklaste och att dessutom producera poäng, hela 37 st i sin debutsäsong är enormt bra.

image1285
Bilden lånad från www.tabydam.se

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

täbys tränare är utsedda.... kolla tabyis.org

2008-03-14 @ 16:48:21
Postat av: Emelie

haaalllå...jag som försöker jobba bort limpan....! :)

2008-03-14 @ 17:12:14
Postat av: garpen

sorry Limpan...ska ge dig ett nytt smeknamn ;)

2008-03-14 @ 17:16:08
Postat av: Emelie

Mycket mycket bättre :D

2008-03-14 @ 21:09:10

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0