Fix och trix

Då var sista sovmorgonen över på ett tag och en del fix och trix väntar. Imorgon kommer mumsen hem från Thailand (läs: ÄNTLIGEN!) så jag har en del ärenden att fixa för hennes räkning, ni vet...köpa kaffe, mjölk, sätta på kyl och frys mm.

Det har verkligen känts märkligt att vara ledig i fyra dagar och mer eller mindre fira påsken själv eftersom resterande familjen inte varit hemma. Men jag har verkligen passat på att ta det lugnt och vila upp mig, vilket har behövts. I morgon sätter allt igång igen, jobb och träning men jag måste dessvärre tjuvstarta genom att jobba ett par timmar redan idag :( 

Dags att fixa och trixa lite med sig själv, dags att vakna upp ur skönhetssömnen...

/Gnurp, always a princess


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0