Fin fint besök...eller?

Jag har haft besök på kontoret av en gammal AIK-spelare i innebandy. För att göra situationen än mer krånglig för mig försökte min arbetskamrat få fram vad jag tyckte om AIKs herrar i innebandy (han vet att jag inte är alltför förtjust) och vad skulle jag säga...sanningen eller ljuga, jag valde sanningen...

Jag fick fram att jag tycker det är ett gäng divor som tror att de äger allt och alla och inte kan bygga sarg (jag är nog inte ensam). Killen garvade lite och sa att man behöver vara ett gäng divor för att vinna SM-guld och vad det gäller sargbyggandet så sa han att jag ska vara glad att jag inte tränade efter Zundas gamla herrar (numera Täby)...

Det spelar ingen roll vad alla säger om Täbys herrar (vårt gamla herrlag) de kommer alltid förbli grymt coola. Sedan kanske jag inte borde dra alla AIK-spelare över en kant eftersom jag inte känner dem men visst fasiken är dem divor?

Btw. Killen var iaf trevlig ;)

//Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Men vem var det då?
Det är ju dom där hopplösa ungarna som bygger 3 planer på dagtid som sabbar sargen...så du vet =)
Dom har ingen koll när dom tar ihop allt sen...

2008-03-04 @ 16:11:56

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0