En promenad blev till en heldag

Jag hade bestämt sedan innan att jag skulle träffa Leniz idag och så blev även fallet. Vi bestämde oss för att ta med Lucas (Lenis hund) på en långpromenad runt Mörtsjön. Som vanligt hade jag för lite kläder på mig och frös och dessutom hade jag glömt snorpapper och näsan levde sitt eget liv.


image1311
Jag och Lucas

Väl framme hemma hos Lena bjöds det på våfflor till min stora glädje, när åt man våfflor sist liksom. Btw. sjukt gott!


Efter lite hängande i soffan mötte vi upp Mutola för lite tjejsnack och uppdatering. Av någon anledning blev det sedan filmen Saw 4 och jag som knappt klarar av serien Sjukhuset på TV3 pga. allt blod höll ju på att dö i soffan. Satt som en fegis i soffan under en filt med både kudde och händer för ansiktet.   


- Såg Lena i högklackat för första gången...hon behöver nog lite träning på den fronten :) (läs: jag fick skratta iaf)

- Såg bilder från leniz 25-års fest...photoshop nästa!


En tänkt promenad blev till en heldag, spontanitet kan man nog kalla det!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lexie

fin blogg :)

2008-03-24 @ 00:20:55
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: emelie

godnatt :)

2008-03-24 @ 00:24:42
URL: http://emelieisaksson.blogg.se
Postat av: Sandra

Vilken härlig header, så personlig verkar den :D
Är den det , är du en sån där innebandy tjej ? :D

2008-03-24 @ 00:25:12
URL: http://sessah.blogg.se
Postat av: Lena

Tror det var första och sista gången....

2008-03-24 @ 10:39:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0