En kamp emot klockan

Efter gårdagens träning valde jag att sova ut imorse istället för att promenera till jobbet, smart nog stoppade jag ner joggingdojjorna för ev promenad hem.

Dagen har varit en enda kamp emot klockan, många saker behövde blir klara idag och som vanligt flöt inte allt på precis som det skulle...
Väl vid klockan 18 kunde jag ta pick och pack och promenera hem...fick faktiskt sällskap efter halva vägen så det var trevligt.

Dessvärre lär  jag återvända till jobbet redan på söndag, som sagt...jag har en del att göra.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

DU får inte jobba så mycket garpen.
Du måste träffa mig istället...

2008-03-28 @ 21:36:01

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0