Div 1-kval med en talangfull målvakt mellan stolparna

När jag lunchade med Lykke för någon vecka sedan nämde hon att Elin Henriksson (den mest talangfulla målvakt jag sett & min lagkamrat under junistiden i Högdalen) hade tränat med Farsta en träning och var lika grym även fast hon inte stått i mål på drygt 5 år. Så sent som igår kunde jag läsa på Lykkes blogg att Elin kommer stå mellan stolparna i hemmamötet mot Tälje i kvalet upp till div 1. Jag är riktigt sugen på att gå och nu när Elin ska stå i mål måste jag nästan se matchen... Jag säger precis som Lykke, om Elin inte fortsätter spela efter det här är det slöseri på talang...hon är grym och skulle kunna bli hur bra som helst.

Kommer Farsta spela div 1 nästa säsong, det är frågan...

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Kontorsmaterial *drägel drägel* ;)

Och visst är det egentligen helt sjukt att snacka "talang" när det gäller en tjej som fyller 26 i år?! Men hur ska man annars förklara fenomenet liksom?

2008-03-13 @ 12:23:21
URL: http://lykkela.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0