Dagens...

Antal snoozningar: 4 st...blev bilen till jobbet

Nej: inställd träning

Ja: inställd träning - jobbmässigt alltså 

Känsla: har fortfarande halva dojjan inne på Hovet och Rihanna-konserten igår

Nytta: har bokat boende för Åland (läs: fick det som var över..haha *ler*)

Ljud: en surrande projektor...sjukt jobbigt!

Kaos: dels i mitt huvud och dels runt min arbetsplats (mitt skrivbord)...inte likt mig, men stress har en förmåga att ta fram olika saker i olika människor, ibland bra...ibland lite mindre bra...

Fundering: jag undrar om mina middagsplaner för lördag fortfarande gäller...hmmm?

//Gnurp med halva sin lunch i magen 


Något att tillägga?
Postat av: kirran

sååå..har du nått annat du ska göra på lördag kanske? hehe

2008-03-13 @ 15:55:48
Postat av: garpen

Närå Kirran, du kan vara lugn...jag tänkte mest på din förkylning, har varken tid ork eller lust och bli sjuk nu :)

2008-03-13 @ 16:11:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0