Dagens G-R-A-T-T-I-S

Idag fyller min barndomskompis Lena 25 år, ett riktigt stort grattis från mig. Jag och Lena har varit med om mycket tillsammans och träffades första gången vid 9-10 års ålder, på en inomhusträning i fotboll och på den vägen är det. Vi har känt varandra i eviheter och jag känner mig precis som hemma när jag är hemma hos Lena (läs: öppnar och tar mat ur kylskåpet och styr TV:n...haha). Det sköna med min och Lenas vänskap är att oavsett var jag befunnit mig i världen så har vi alltid haft kvar vänskapen. Vi kan vara på helt olika platser och inte pratas vid på evigheter men när vi väl snackar igen så är det som att vi träffats dagen innan.

Lika mycket som jag älskar att lira plast älskar Lena att kasta straffkast ;)

image1259
  
Ett stort grattis tjejen! 


Ps. mamma hälsar ända från Thailand. På lördag kommer jag nog få dig att le & skratta av glädje, om allt går enligt planen det vill säga... ;)

//Garpen


Något att tillägga?
Postat av: Lena

TACK SÅ JÄTTE MYCKET!
Hälsa tillbaka till Thailand.

2008-03-04 @ 17:36:09
URL: http://www.lenizkleniz.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0