Brunnsviken runt

Idag gick jag och Leniz runt Brunnsviken, min första runda för i år. Måste erkänna att jag var lite trött efter ca 2 h 10 minuter men till saken hör att jag var ute med mamma på en liten runda på morgonen. När jag och Leniz gick i mål stod det 20.008 steg på min stegräknare, känns som om det räckte för dagen.


Vi var sjukt hungriga och jättesugna på tzatsiki av alla saker så vi beslutade oss för att gå till grekgrillen och äta. Jag har nog aldrig hört oss två så tysta, vi mer eller mindre slängde i oss maten och jag hade glömt hur z#%& gott det är med grekisk mat.


Bilder från rundan runt Brunssviken...

image1318
Det var rätt lerigt...

image1316

image1317

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0