Avslutningsdikten blir som strösslet på zessornas glass

Igår under utvärderingen slog det mig att jag tror att jag lyckats riktigt bra med avslutningsdikten. Jag har fått med flera av sakerna som togs upp igår. Det är bara att inse...jag tror avslutningsdikten kommer bli som strösslet på zessornas glass...för visst får vi väl glass Fia??? ;)


image1271













//Garpen som längtar till avslutningen

Något att tillägga?
Postat av: fia

säger du glass så köper jag glass :)

2008-03-11 @ 21:51:13
URL: http://israelsson.blogg.se
Postat av: Lykke

Hejje! Som jag nämnde så ska ju Elin BARA stå i hemmamatchen mot Telge (sen tror jag tyvärr att hon inte kommer köra mer). Detta eftersom våran enda målvakt är bortrest. Det betyder alltså att matchen ej blir flyttad utan spelas 22/3. Kom jättegärna och heja på oss gamla Högisar =)

2008-03-11 @ 22:50:31
URL: http://lykkela.blogg.se
Postat av: Gnurp

I like... ;)

2008-03-11 @ 22:50:46

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0