Att vinna den interna schlagertävlingen hade sina fördelar...

För att göra schlagertittandet lite mer spännande engagerade vi oss totalt, vi skapade en intern tävling där man skulle gissa slutresultatet plats 1 till 10. Vinnaren skulle få ett fördelaktigt pris senare under kvällen...

Poängen delades ut enligt följande:
Hade man rätt vinnare gav det 4 poäng,
Rätt 2:a gav 3 poäng
3:an gav 2 poäng, därefter fick man 1 poäng för rätt plats.

Jag lyckade med min veckoresearch och fick in plats 1, 2 och 5 och tog därmed hem vinsten...min centerkollega röstade efter sitt hjärta och då kan ni tänka er hur det gick...haha. Så här i efterhand med facit framför mig gjorde jag några riktiga missar enligt mig själv. På mitt kladdpapper hade jag hela top 3 men som vanligt ändrade jag min första tanke vilket man aldrig ska göra.

Ett tag sket jag i tävlingen trots det fin fina priset, jag hade bara en tanke...bara inte BWO vinner, till och med Christer Sjögren kunde fått vinna, alla utom BWO...haha, nästan iaf.

Spontankvällen blev kanon...tack Elin och Annika!

//Gnurp, gårdagens vinnare...dagens förlorare ;)

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0