Är alla Sundsvallsbor trevliga?

Har suttit i telefon stora delar av förmiddagen med en trevlig Sundsvallsbo. Det fick mig att fundera över om alla från Sundsvall har den där sköna, avslappnade och trevliga personligheten...

Ser man till Kirran så håller min teori fortfarande, detsamma gäller Sara och några andra jag träffat från Sundsvall. Vad är hemligheten?

Den friska luften...?

//En undrande Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Njae...dom flesta är nog okej. Men nu måste jag ju få fråga i vilket ärende detta var? Skojsigt! Jag känner mig lite risig idag ja...suck

2008-03-11 @ 16:23:20
Postat av: gnurp

Det är en trevlig man vid namn Jerry...vet du vem det är Kirran..hahaha ;)
Trevlig som 17!

2008-03-11 @ 16:29:09

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0