Äntligen lite sömn

I natt var den första gången på hela veckan som jag kunnat sova 8 timmar. Jag vaknade som en ny människa, utvilad och full med energi.

Jag passade på att storhandla och väl hemma igen fick jag för mig att jag skulle ta mig en joggingtur. Det kändes som om jag behövde det efter nästan 2 veckors vila. Tog mig ner till Haga Parken och sprang i ca 35 minuter och det var faktiskt lite jobbigt. Återigen fick jag uppleva hur mycket jag tappat på 2 veckor...men ibland behöver faktiskt både kropp och knopp vila...

Nu ska jag sätta igång och fixa lite inför kvällen då Elin och Annika kommer hit för lite mat och schlager...

Jag hejar självklart på Charlotte Perelli och Hero, vem vill du ska vinna?

//Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Lykke

Jaaa Hero! Den är ju skitbra! Tror den vinner. Ska ut och svänga mina lurviga ikväll.. hör av dej om du får nys om bra drag!

För övrigt vann vi första kvalmatchen med 5-4 om du inte sett det än.. faan vad de sprang *pust*

Tjing tjing!

2008-03-15 @ 19:21:29
URL: http://lykkela.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0