Äntligen har inbjudan kommit + byte av taktik

Igår damp inbjudan till avslutningsfesten ner i inkorgen och jag småskrattade lite när jag läste den. Dels för att inbjudan var roligt skriven (tack för de Fia) och dels för att upplägget är nästan detsamma som förra året och alla vet ju vad som hände förra året...
Prisutdelningen startade lite tidigare än vad som var tänkt pga. en viss person (inga namn nämda...*garp host host*). I år är det dock andra bullar för min del...iaf till en början. Min vanliga taktik med att gå ut hårt och sedan ta det lugnt kommer inte fungera i år utan jag måste tänka om, speciellt pga. att den låååååånga dikten kommer kräva viss läsförmåga. Men och andra sidan kanske jag kan lära mig den utan till..hahaha...skulle nog bli ett projekt i sig och det orkar jag nog inte med just nu. 

En sak är iaf säker...jag tänker lämna tårarna hemma den 12:e!

gråt
För ingen vill se en repris på detta...inte jag iaf :)

Ps. Anneli, du får börja träna på din nya hejaramsa...Bööörja skratta *klapp klapp* bööörja skratta *klapp klapp*!
Förra årets ramsa fick mig att gråta krokodiltårar utan stopp.

//Gnurp som kanske bjuder på en repris från förra säsongen, fast som vanligt en ofrivillig sådan *ler*

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0