Äntligen fick vi få träna ihop

Efter ledighet och inställda träningar fick vi zessor äntligen träna tillsammans...å skoj var det! Vi körde smålagspel på mellanstor plan och man kan sammanfatta drabbningen som hawaii, då snackar vi målmässigt. Ena laget ledde med 5 mål och sedan gick andra laget ikapp och tog ledningen för att sedan förlora matchen med 2 mål...som sagt, hawaii på hög nivå.

Träningens...
 
fuskare:
Anki, tjejen fuskade så mycket hon bara kunde under tekningarna. Det värsta av allt...hon vann inte ens alla ;)

mest nöjda spelare: Tosse efter sina mål, har aldrig sett tjejen le så mkt

kommentator: den rollen tar jag på mig, kunde inte hålla käft och försökte få med mig domsluten och klagade på allt som gick emot oss.

publiksiffra: 2

självklarhet: alla skratt..skönt att få skratta av sig igen

överraskning: jag smugglade ner 2 st XX, en i Elin väska och en i Jempas väska

Det var skönt att få springa av sig, skratta och höra all uppdatering som man missat under ledigheten.

/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: Anki

HAHA!, men jag vann iaf fler än vad jag någonsin har gjort tidigare när det kommer till tekningar :D

2008-03-28 @ 00:15:40
Postat av: fia

men vad ääääär XX?

2008-03-28 @ 09:27:07
Postat av: garp

Det du Fia.. ;)

2008-03-28 @ 09:28:47
Postat av: Emelie

Tack ska du ha! =)

2008-03-28 @ 19:57:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0