Äntligen får vi träna ihop

Nu har det gått ca 2 veckor sedan vi tränade tillsammans alla zessor. Jag personligen har verkligen behövt vilan, både för kropp och själ och rent jobbmässigt har det varit perfekt, mer tid åt det som ger mig mat på bordet :)

Ikväll hoppas jag att träningen blir av och att inget annat kommer mellan oss zessor och träningen, inga fler inställda träningar tack! "Rutin"-människan i mig skriker efter struktur och planering och lite måste jag kanske ge efter även om jag nu börjat digga spontaniteten...hihi

Det lär nog bli en del snack ikväll för vi har ju trots allt knappt sett varandra på 2 veckor...lång tid...mycket att uppdatera sig om ;)

//Garpen på träningshumör

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Jag kommer inte ikväll, så du inte väntar på mig...kramis

2008-03-17 @ 13:31:30

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0