Än lever listan...

För några dagar sedan skrev jag ner namnen på de sista 7 spelarna som jag trodde skulle bli nominerade till årets spelare. Så här såg listan ut:

1. Hermine Dahlerius (Balrog)
2. Amanda Wendelstig (Balrog)
3. Emelie Lindström (Balrog)  Nominerad 18/3
4. Sara Anteryd (Endre) Nominerad 17/3
5. Malin Dalbjer (Falun)
6. Victoria Wikström (IKSU)
7. Isabell Larsson (ö-vik)

Som ni ser går det rätt bra, listan lever än...2 rätt av 2 möjliga...men det blir svårare och svårare.

/Garpen som är inne i ett vinnarflow just nu :)

Något att tillägga?
Postat av: Emelie

Tackar :)
Ja, jag tror dock inte du får med alla 7 ;) hehe

2008-03-18 @ 21:45:45
Postat av: garpen

Det tror inte jag heller ;)

2008-03-18 @ 22:29:20
Postat av: Lykke

Japp! Elin körde i måndags. Och jag kan säga så här.. jag är inte ett dugg orolig!! TALANG var ordet, herrejisses. Kommer du och gluttar?

2008-03-19 @ 11:06:28
URL: http://lykkela.blogg.se

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0