Allt skoj närmar sig med stormsteg

Det är lite roligt med nedräkningen här på bloggen för jag påminns varje gång jag kollar, att det snart är dags för allt skoj. Avslutningen ligger först på tur och jag tror det kommer bli en hejdundrandes fest! Med Fia vid ratten och Elin hack i häl vet man aldrig vad som händer...

Igår gick Ålandsmailet ut (läs: tog äntligen tag i det), alla berörda vet nu vad som gäller...
Min enda önskan just nu gällande Åland är att vi får möta Uneholt och hennes Norrköpingslag...vore sjukt skoj!

Make my wish come true...please!

//Gnurp som ser fram emot allt skoj i april

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Helgen funkar. Som sagt allt skoj närmar sig med stormsteg, se om 2 mån ska detta också vara skoj ;)

2008-03-26 @ 19:58:24

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0