Zlatan made my day

Igår var det stämning på Söder, alla var klädda för seger och Kirrans flagga var lite sliten när kvällen var över :). Mat intogs i form av en tacobuffé…sjukt gott! Sedan var det bara att ta plats i soffan och heja på blå-gult…det var fler än landslaget som var svettiga när matchen var över kan jag lova...

Kirran med sin nyinköpta flagga

Övrigt:

- ”Lagfoto” togs efter matchen med varierande inslag…

- Jag är sjukt stolt över Zundas praktikant just nu…

/Garpen som hade grymt skoj igår

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Sjukt stolt? Är det för att han inte drack whiskey eller missat jag nått?

2008-06-11 @ 11:49:34
Postat av: Garpen

dels det men också för viktraset, även om det var förväntat...

2008-06-11 @ 11:58:23
Postat av: Kirran

Ahhaa...du menade det...Då är jag med!

2008-06-11 @ 16:39:00

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0