Zessorna tog över Rålis

Igår var det Zunda reunion. Jag visste inte vad jag skulle förvänta mig angående hur många som skulle dyka upp men en efter en dök de upp. Det kanske inte blev så många som vi ändå hade önskat men det var sjukt skoj att träffa de som kom. 

Vi satt i Rålis mitt i hettan och uppdaterade varandra om det ena och det andra och många gamla minnen poppade upp. Som vanligt fick man skratta och förklara ett och annat om diverse saker...

Några bilder från dagen:


Martina, Silver och fröken Smidiga Skoog


Laura, Julia och Jide


Jolli och Foppa var på plats


Isen och Emma


Maja och Martin


En höggravid Fia, Jempa och marre


Jempa och Marre fixar till sig inför nästa stop...

Senare under kvällen mötte vi "Härskaren" med kompis och utbytte några ord...

Tack för en skön dag ladiez!

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0