Vilken kanonhelg

Ja, vad ska man säga, vädret har ju helt klart hjälpt till att skapa en kanonhelg. Efter lördagens radioprogram blev det ju också klart att Daniel Breitholtz ska joina oss zessor under 6 veckor...idag startade allt.

Efter ett par timmars sömn kom Jempa, Fia och jag fram till ön och träffade Daniel och resten av laget. På schemat för dagen stod dristansrundan med "Anja Pärson"-backen X 5, skön start för Daniel :). Jag är sjukt imponerad över att han tog sig runt alla 5 varven och fick en tid som han nu kan jobba med.
För oss andra var det minst lika varmt och jobbigt, märkligt att solen kan skina så starkt redan klockan 10.00 på morgon. För min del var det helt klart den jobbigaste gången hittills, ni skulle bara veta tvångstankarna som for genom min skalle under varv 2 & 3.


Som bonus fick vi leka Robin Hood efter träningen och en viss person hade tydligen lekt det förut...


Kirran och Jempa hjälptes åt för att få upp tavlorna


Plipp, Plupp och Jea passade på att leka lite


Vilket klockrent kort, de gör allt lika ;)


Jag behövde 5 pilar för att...


Få en fullträff, sedan var det bara att gå hem... ;)


Kirran som älskar alla typer av skytte blev glad över bonusen


Daniel som lekt Robin Hood förr passade på att instruera Jolli


Smidiga Skoog och Kirran laddade som värsta proffsen 

Efter träningen drog jag med Kirran till Haga Parken och softade, hur skönt som helst.



/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Anonym

haha så jvla roliga kort på la twins!!!

2008-06-21 @ 21:16:44

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0