Under och över

Jempa och jag åkte ut till ön och var där långt innan träningen skulle starta, hann med en fika + lite sol. Sedan tittade "the man" förbi och joinade oss ute i solen.

Träningen var rätt jobbig och varken magkänslan, hjärtat eller huvudet hade rätt...vi körde styrka...big time! Min verkliga hatövning "under över" genomfördes...men inte bara en gång utan 3. Tror ni att jag tycker övningen är roligare nu? Min räddning var fröken "Smidiga Skoog" som peppade som aldrig förr. Men själva avslutet var det bästa..."Härskaren" lekte kommentator och trots att jag knappt kunde andas fick jag fram ett skratt :)

Dagens + går till Öberg som lånade ut sin sporttop så att jag kunde träna...tack tjejen!

Dagens aha-upplevelse: Jag visste att Jempa var stark men skit...hon krossade allt motstånd under brottningen utan problem. Fast det kanske säger mer om oss än om Jempa *ler*.

Dagens tips: Snart är det dags för mig att köpa nya sporttoppar och cykelbyxor inför innesäsongen och i och med att jag fick låna Öbergs sporttop under träningen idag vet jag nu precis vilken modell jag ska köpa. Det var nog meningen att jag skulle glömma sporttoppen just idag :)

Dagens träningsbild

"The man" & fröken "Smidiga skoog"

Glöm inte att lyssna på "Äntligen helg" med Daniel och Carina på lördag mellan 10-13 på Mix megapol!
Jag är sjukt nyfiken (precis som vanligt), hoppas jag får skratta lika mycket som förra helgen...duon är sjukt roliga tillsammans.
/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Leniz

Hahah Japp som du sa tidigare det finns en mening med allt.

2008-06-07 @ 22:26:33
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0