Typiskt

Det är näst intill den enda lediga kvällen i veckan och jag har fortfarande inte kommit från kontoret :( Lär bli kvar ett tag till med tanke på allt som måste göras och i och med att jag verkligen MÅSTE iväg och träna i tid imorgon...det är ju tester och allt.

Längtar sååå till nästa vecka då jag bara jobbar måndag och halva tisdagen (har bestämt mig för att jobba halvdag) sedan bär det av till Sundsvall, familjen Grelsson och Gatufesten...the tradition must go on!
Är dock lite spänd inför flygresan...jag är ju van med jumbojet och långflygningar, nu väntar ett miniplan där man knappt hinner upp förrän man ska ner igen, men det ska väl gå det också. En sak är iaf säker, den här gången tänker jag "checka in" i tid...(Kirran, hoppas du läser detta nu), vill helst slippa klumpen i magen från New York-resan ;) 

Dags att ta tag i det sista...

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

MOahhaa....men incheckningen är ju inte problemet, utan att vi själva också ska vara med på planet. Jag lovar att det kommer gå bra, det kan inte skaka mera än landningen till NY...haha

2008-06-25 @ 21:13:35

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0