Tävlingsdjävulen i mig har börjat ladda

Ikväll smäller det, årets upplaga av Zunda racketlon kommer ta plats ute på ön.

Några stolpar inför kvällen:


Drömmotståndare:
Kirran, det skulle bli värsta fighten och på blodigt allvar, ingen av oss skulle ge vika en cm eller bjuda på någon poäng. Fast jag vet inte hur rolig bilresan senare ikväll skulle bli om vi får möta varandra ;)


Mardrömsmotståndare: Nea, tjejen är typ bra på allt hon gör, en naturbegåvning...får se hur långt det räcker ikväll.

Dold talang:
Tosse, med tanke på tjejens handleder i innebandy kan hon nog överraska ikväll.


Vem jag tror vinner (får inte välja mig själv): Nea

Grenar
: Badminton, minitennis och pingis


- Poäng på varje boll
- Först till 11 poäng (för att hinna med hela tävlingen)
- Man möter samma spelare i alla grenar, bäst totalpoäng vinner matchen och går vidare

- Åker man ut blir man "straffad" (läs: får utföra en annan jobbig aktivitet)


Mina funderingar inför tävlingen som behöver svar:
Till vem lämnar man in ev. protest? ;)
Har lottningen gått till på rätt sätt?
Vad får vinnaren bortsätt från titeln samt äran?

Tävlingsdjävulen i mig har redan börjat ladda med taggtråd. Känner jag zessorna rätt kommer hela tävlingen ikväll vara på blodigt allvar och det kommer bli fight på varenda boll och snack om var enda poäng...


Let the game begin!

/Garp


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0