Packningsgurun i mig är borta

Usch, igår var det dags att packa igen. Under senaste tiden har packningsgurun i mig försvunnit spårlöst, jag har helt enkelt tappat stinget! Från att ha varit sjukt strukturerad och packat utifrån listor mm. har mitt sinne för struktur helt och hållet försvunnit.

Jag greppade tag i tandborsten i sista sekund i morse, snacka om orutin...

Det jobbiga just nu är att jag har den där märkliga känslan i kroppen av att jag glömt något...frågan är bara vad? Hur som helst är det försent för direkt efter jobbet bär det av till ön för att svettas lite och sedan direkt vidare till "the secret spot".


Har ju sagt att jag ska vara spontan i midsommar och så lär det nog bli, speciellt om packningen inte gått vägen... ;)

/Gnurpisch


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0