På tal om golf och midsommar

Det har varit ett väldigt surr om golf på senare tid här på kontoret , ja det mesta handlar faktiskt om golf och olika märken mm. Om ni tycker jag är en materiallirare när det kommer till klubbor och dylikt skulle ni höra grabbarna på kontoret, snacka om att skylla på materialet ;)

Det kanske är dags att ta tag i det där med golfen, inte minst för att få tyst på killarna här på kontoret... :)
Jag har ju planerat att åka över till en av mina bästa kompisar under semestern och hon är ju lite av ett golffreak, så det lär nog blir ett och annat slag i sommar. Senast jag svingade klubban var en midsommar för något år sedan och då slog jag hela 12 hinkar med bollar, vilket förståss resulterade i ett flertal blåsor i händerna och grym träningsverk dagen efter.

En minnesvärd midsommar...på gott och ont!

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Golffreaket!

Ja en midsommar som man inte glömmer, men du har golfen i dig. Men nästa gång behöver du inte slå 12 hinkar, för jag kommer inte hämta de åt dig... :p

2008-06-13 @ 14:53:16

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0