Några bilder från midsommar damp ner i inkorgen :)


Midsommar girlzen: Kirran, Annica, Smidiga Skoog och moi


Täckningen var inte den bästa men sms-drottningen hittade en lösning


Jag har världens bästa vänner, Smidiga skoog stod för lypsylet och Kirran såg till att det hamnade rätt. Ps. notera att jag knappt kan hålla mig för skratt :)


Som vanligt tog jag min powernap a lá Gnurp :)
Jag var noga med att se till att girlzen inte skulle glömma mig..."- Annica, jag är klar när vi ska åka, peta bara på mig".

Sedan var det tydligen någon kubb-bild med min stora rumpa i fokus och det känns som att jag kan unvara er det ;)

/Garpen, som stod för dagens lögn enligt Fia :)





Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Smsdrottning...JO tack...jag tror vi fick bekräftat under kvällen hur det var med den saken =)..eller snarare under dagen efter...haha

2008-06-24 @ 00:37:47
Postat av: fia

alkolås på mobilen?? :)

2008-06-24 @ 15:53:18
URL: http://israelssob.blogg.se/
Postat av: gnurp

Om det vore så väl... :)

2008-06-24 @ 16:17:49

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0