Morgonträning för zessa # 18

Jag som är värsta snoozdrottningen och som inte kliver upp ur sängen innan 07.30 varje morgon fick en fixidé igår, att köra morgonträning. Så redan vid 06.45 imorse stod jag och väntade på bussen, iklädd träningskläder.

Vårt motionsrum på jobbet är inget flådigt ställe utan mer ett "ryssgym" med diverse redskap. Man får liksom göra det bästa av situationen och använda lite fantasi ibland. Det bästa med motionsrummet är den stora spegeln som finns, som i en danslokal där precis alla vinklar avslöjas. Fast det är klart, jag skulle kunna klara mig utan mitt morningface :)

Till min stora glädje såg jag att pingisbordet stod kvar, kanske ska lura ner någon av kollegorna och tjuvträna lite inför torsdagens racketlon...fast det är klart, då får man väl höra att man tjuvtränat och att det är = FUSK. Som ni vet är allt vi zessor gör på träningarna på blodigt allvar ;)


Träningen då? Jo, det gick väl helt ok, var rätt skönt att få igång kroppen direkt på morgonen, så det lär nog bli fler morgonpass för zessa # 18 framöver... 

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0