Mjukstart inför helgen

Jaha, då var det bara 2 timmar kvar tills vi zessor ska stå på startlinjen och spurta iväg upp för "Anja Pärson"-backen. Notera att jag skrev spurta istället för gå...det ska vi väl klara av nu efter ett antal veckors träning...eller? ;)

Man skulle kunna kalla kvällens svettiga minuter för en mjukstart inför helgens riktiga testtimmar. Det finns nog fler än jag som känt efter både en och två gånger efter diverse saker i kroppen som skulle kunna göra så att jag slapp springa. Men det är bara att inse...jag är FRISK som en nötkärna och "backen" kommer få smaka på mina kliv...ett efter ett.

Tänk känslan av att äntligen få springa i mål...

/Gnurp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0