Midsommarfirandet är över

"- Nu är det dags att göra av med allt som midsommaren bjöd på!", så inledde "Härskaren" dagens träning och visst fick vi kämpa. Vi sprang och sprang och hela tiden skulle vi förbättra tiden, jag hade tack och lov Nea framför mig som draghjälp för idag behövdes det. Är trots allt rätt nöjd, stundtals flög jag fram rätt bra för att varvet efter nästan känna mig som en elefant...kanske inte det ultimata men jag är glad för det lilla just nu... 

Dagens spåkvinna: Saga, som gissade rätt på alla punkter rörande innehållet i träningen.

Dagens aha-upplevelse: ibland har kroppen så sjukt mycket att ge, trots att man tror att man är helt färdig.

Dagens aha-upplevelse 2: löpskolningen har gjort sitt, riktigt skön känsla.

Vi som hade laddat mentalt för tester på lördag får tänka om...vi börjar redan på torsdag då "Anja Pärson"-backen presenterar sig igen :(

Vi fick dessutom lite info angående triathlon-tävlingen som ska gå av stapeln inom några veckor...spännande värre!

/Gnurp som är färdig i både kropp och knopp

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0