Måndag-fredag= transportsträcka

Måndag igen och för min del blev det hela 5 snoozningar imorse, skyller på den asdåliga fotbollsmatchen igår som inte ville ta slut. Annars försöker jag mest tänka på att den här veckan är någon form av transportsträcka fram tills det är dags att inta" the penthouse" och Gatufesten. Det ska bli såååå skönt att få glömma allt som har med jobb att göra och bara umgås med vänner och få ett miljöombyte, behövs verkligen.

Jag satt och kollade runt lite bland solresor på lunchen, allt för att drömma mig iväg i några minuter. Det känns faktiskt rätt jobbigt att inte ha någon resa att se fram emot, måste nog ta tag i det på ett eller annat sätt ;)

På tal om resor försökte min bror igår lura i mig att jag tydligen skulle ha lovat att bjuda med honom till Thailand i vinter...öhhhh...or not, försöka går ju alltid...
Med tanke på mitt guldfisks-minne just nu såg han säkert sin chans...

/Garpovic

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0