Kviding bjöd på ett blad

Igår var det dags för ett teknikpass med boll och klubba. Teknikpassen har faktiskt blivit mina favvopass, kan ju bero på att jag behärskar den delen hyffsat bra. Igår fick Jolli och jag igång ett 7-dundrande passtempo på en av övningarna och känslan var kanon.

Daniel var ju förståss på plats och han och Öberg körde en av passningsövningarna ihop och Daniel konstaterade mitt under övningen att han och Öberg inte skulle bli det hetaste forwardsparet i år iaf...
Han hade även synpunkter på musiken och vem skulle kunna styra upp musiken bättre om inte Daniel himself så that´s his mission för nästa vecka. 

Jag hade med mig min repstege som Daniel fick ta med sig hem och han lovade att vårda den ömt...kanske tom för ömt *ler*. Fick ett meddelande på kvällen om att han ångrat sig men att den låg där den skulle. Så nu förväntar jag mig sambasteg från herren ;)

När vi skulle gå hem fick jag syn på ett rött blad i Kvidings klubbfodral och eftersom "my red one" börjar försvinna ifrån mig frågade jag om jag fick låna det och visst fick jag det, även om Kviding återigen påpekade att han skjutit in min andra klubba :)
Kviding- jag lovar att använda den andra klubban en träning bara för din skull ;)

/Garpen


Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0