Inte speciellt orolig faktiskt

Kollade nedräkningen här på bloggen inför testhelg nummer 1 och insåg att det knappt är 2 veckor dit. Förra året var allting nytt och jag hade värsta ångesten just för att jag inte visste vad som väntade eller om jag gjort några framsteg. Den här säsongen är det precis tvärtom. Jag känner inte den minsta oro...än, kanske är bäst att tillägga. Anledningen är att rätt simpel, jag har inte missat en enda träning sedan vi startade försäsongen på riktigt och dessutom känner jag mig rätt lugn över vad som väntar. 




Det känns skönt att slippa den enorma pressen jag hade på mig själv under hela förra sommaren och bara kunna njuta av att träna. Jag vet att resultaten kommer, det gäller bara att ha lite is i magen ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0