Hur många piruetter kan man göra framför mål?

Jag skulle ju visa upp min bästa sida på träningen igår...det gick inte riktigt som jag tänkt mig. Det började med att jag kom några minuter försent till samlingen (läs: vilket typ aldrig händer). Jag skyller på att jag faktiskt fick gå till träningen av olika anledningar. Sedan under "två målet" sprang jag och mina oranga vänner mest runt utan att få med oss bollen medan de gråa zessorna var på lekhumör. Som sagt, hade inte min bästa dag igår...

Hur många piruetter kan man göra framför mål?
Svar: igår blev det säkert 5 st framför eget mål eftersom jag var i full gång att försvara målet från gråa skott. Yr blev jag och benen fick sina första skottmärken för säsongen, lagom till midsommar och allt (läs: då kan jag plocka bort den korta kjolen från packningen). 

Ps. det blev inget mål trots mina piruetter, men benen hade desto fler märken :)

/Garpen 

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0