Hört & sett

- Det ryktas om att Täbys herrar setts hoppa hopprep i Ursvik med blandat resultat. Behöver de en lektion vet jag exakt vilket lag de bör rådfråga ;)

- El capitano är tillbaka i stan, säkert brunast av alla...som vanligt!

- Ett hemligt moment ska införas på träningarna. Vad, när och hur är ännu inte bestämt men enligt rykten ska det "snurra" till det ordentligt för oss zessor.

- Jag tror allt att Zunda fått sig en ny "ordning & reda"-zessa...känns skönt den dagen jag måste lämna tronen. Ibland är det rätt skönt att få vara den virriga zessan eller hur Estun ;)

- På torsdag ska det då avgöras, vem tar hem årets upplaga av Zunda racketlon? En fågel viskade i mitt öra att en zessa tagit hjälp av en top-8 spelare i Sverige (i badminton) för att lyckas ta hem segern...."Härskaren", är det ens tillåtet????

- Sedan har vi den ständiga frågan...när kommer "Härskaren" att börja regera med sin megafon? Vem vet det kanske ingår i det hemliga momentet som ska snurra till det för oss zessor :)

 
/G-n-u-r-p

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0