Har ingen aning som vanligt

Kollade nedräkningen på bloggen och insåg att det bara var ett par dagar kvar tills det är dags för Zundareunion. Ska bli intressant och se hur många vi blir och speciellt vilka som kommer...

Imorgon är det även dags för kickoff på jobbet och som vanligt har jag ingen aning om vad som väntar och precis som alltid känns det lika jobbigt. Men efter att ha varit på 2 st kickoffer börjar jag se ett mönster så jag har nog mer koll än jag tror :)
Vem vet vi kanske joinar Fia på jobbet, det är iaf ett av buden bland oss som diskuterat under dagen. Jag har iaf tagit ledigt torsdag förmiddag, så pass mycket rutin har jag *fniss*...



/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0