Midsommar närmar sig

År 2006 stod jag och slog 12 hinkar med golfbollar och fick blåsor i händerna och ont i kroppen :)

Förra året var jag i Thailand under midsommarn, men inte hade jag sol för d :)

I år blir det att hänga med ett par zessor i de södra delarna av Sverige. Vad som händer och sker ja...det återstår att se...som ni vet händer det alltid grejer när jag umgås med Kirran och med smidiga Skoog som sällskap är jag allt annat än orolig *fniss*.

Smidiga Skoog och jag ute på Bosön...kanske våra mysbyxor får hänga på söderut...Kirran har även hon ett par om jag inte minns fel :)



Undra vad fröken har i sikte inför midsommar...bör jag vara rädd? ;)

Som vanligt gäller spontanitet under midsommar...brukar bli bäst så:)
/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0