Första gången fotboll går före träning

Ikväll är det fotboll som gäller och inte träning. För första gången sedan jag kom till Zunda skippar vi träningen för fotboll...ja, eller snarare flyttar på träningen en dag för att det är fotbollsmatch. Jag klagar inte...snarare tvärtom och med tanke på gårdagens genomkörare känns det rätt skönt med lite vila.  


Pratade med mamma på telefon i morse och hon är sååå insatt i EM-fotbollen...NOT!

M- vad ska du göra ikväll då?
G- titta på fotbollen...
M- vadå för fotboll?
G- Sverige vs. Grekland mamma, det kan du väl inte ha missat?
M- Nä, just det...e det idag? Men Sverige förlorar va?
G- haha, inte vet jag...men skönt att du tror på landslaget iaf mamma (ironi)
M- ehhh...
M- ha det så skoj då!

Åhh, det ska jag verkligen ha, min Sverige-tröja ligger nerpackad och kommer transporteras till Söder ikväll...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0