En och annan bomb har släppts i helgen

Den här helgen har varit märklig på flera sätt men samtidigt sjukt rolig och intressant...
Den annars så hemliga Garpen är inte så hemlig längre, en och annan bomb har släppts i helgen. Om det är bra vet jag inte, men jag vet ett par personer som är glada iaf.

Jag skrattade som vanligt till Kirrans beskrivande ord:
Garpen har gått ifrån att vara en bok med flera hänglås på, till något mera av en pocketbok...
Med tiden har hon blivit mera lättläst och jag garvar alltid när hon berättar sina storys..


Under helgen har jag och Jempa haft oss en diskussion om varför allt händer på en gång. Hur kommer det sig att livet ibland står still och sedan händer allt på en gång, alla vill ha en bit av en? Det slår liksom aldrig fel...

Synd att helgen snart är slut för jag har haft askul...

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0