En fullspäckad vecka

Den här veckan är som rubriken förklarar, helt fullspäckad. Antal oplanerade timmar kan jag nog nästan räkna på fingrarna. Innebandymässigt är det full fart men med en hel del roliga inslag under veckan eller vad sägs om Racketlon (roligt att ett ord kan stavas på så många sätt).

För er som inte vet vad Racketlon är har Wikipedia beskrivit det enligt nedan:
En sport där spelarna möter varandra i de fyra grenarna bordtennis, badminton, squash och tennis. Spelarna möter varandra i ett set till 21 i varje sport och den som har den högsta totalpoängen när matchen är slut vinner. Sporten har sitt ursprung i Sverige och Finland.


Frågan är vilket zessa som tar hem årets upplaga?

Någon som vågar gissa på vem som vinner?

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Hanna

Är praktikanten med chansar jag på honom. Annars tror jag definitivt att Jempa och Clara kommer slåss om första platsen, haha, Elin och garp inte långt ifrån :o)

2008-06-09 @ 15:15:33
Postat av: fia

jag är djuuupt besviken på hanna som inte håller mig någonstans i toppen... :/



nu jävlar!!

2008-06-16 @ 21:40:42

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0