Shopping a lá Gnurp

Idag har jag varit på stan och kört en runda "shopping a lá Gnurp" och för er som inte vet brukar det resultera i massor av skor och en och annan väska...så även idag. Efter 6.5 timmar på stan kom jag hem med föjande;

- 3 par nya skor
- en väska
- en födelsedagspresent
- en sporttop
- ett par shorts
- två klänningar


3 pocketböcker för senare i sommar (åh jag som knappt läser böcker...)

Hittade en ny favvobutik, Belle...med jättefina skor och väskor

Btw. jag stötte på Kjelle (målvakts Sara) i en butik på Söder, hon hade tydligen bytt lag...

Dags att göra dagens tjänst...agera taxi åt min kära bror


/Gnurp


Något att tillägga?
Postat av: leniz

Ja det där med läsa böcker, det är något jag ska göra i sommar också tänkte jag. Tänkt har jag iaf gjort...hmmm

2008-06-15 @ 08:31:42
URL: http://lenizkleniz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0