En dag av spontanitet väntar

Snart har halva år 2008 gått och redan i januari lovade jag mig själv att bli mer spontan och inte planera allt så mycket. Idag kan man nog säga att spontaniteten kommer flöda...

Vad som händer återkommer jag till men man kan väl kort och gott säga att jag och Jempa kommer erbjuda våra tjänster till en kille som stod för förr förra årets största markeringsmiss i herrarnas slutsspel och fick den skönaste kommentaren från sin tränare, mitt i direktsändning...

Ps. Kirran, vi måste köra en uppdatering...sent ikväll, har lite att berätta...du får absolut inte höra av dig innan sent ikväll för då är allt förstört *fniss*.

Tills dess håller jag tyst...

/Garpen 

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Du tar livet av mig när du säger sådär. Jag kommer vara fullis när jag ringer ikväll men det kanske inte gör nått! kramis sötis

2008-06-07 @ 13:10:55

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0