Drömgränsen sprängd

Jag var i min egen lilla bubbla igår inför distansloppet på träningen. Mina tidigare "harar" var båda borta men tack och lov var Nea med som draghjälp, även om hon försvann utom räckhåll efter 2.5 varv.

Jag kände mig hyffsat stark i början och löpsteget var helt ok fram till sista varvet då jag beslutade mig för att slänga ipoden i backen (vid mållinjen) och bara köra på sista varvet. Det slutade med "sugrörs"-andning och jag kan lova att det kändes, skit va påfrestande det var. I mål kom jag och av ren utmattning glömde jag stänga av klockan. Det kändes inte som om jag förbättrade mig så mkt men när "Härskaren" visade tiden blev jag glad, min drömgräns var sprängd!
Men ni kan vara lugna...en ny drömgräns är redan satt...fast jag hoppas det dröjer innan vi måste springa slingan igen.

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

ja du såg faktiskt helt förstörd ut igår.'

tur att jag ska ta hand om dig ikväll !!!

kraaaaam

2008-06-27 @ 11:45:24
Postat av: Jessica

härligt :D vårt test á 3km kommer nästa vecka...fasar :S hur långt sprang ni och hur fort sprang du? spelat ni i elit?

2008-06-30 @ 10:47:13
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0