Det var det här med boll och klubba

Eftersom jag tog ut mig rätt hårt under måndagsträningen blev det en lunkande runda runt Råstasjön som uppvärmning innan träningen. Efter första varvet insåg jag hur tråkigt det är att springa långsamt och trots att jag var lagom varm ökade jag tempot lite och sprang ytterligare ett varv. Dumt? kanske men varm blev jag iaf :)

Igår genomfördes ytterligare ett teknikpass innehållande boll och klubba. Resultatet: slog upp blåsan i handen från förra teknikträningen...ovan? kanske det kanske...

Konstaterande #1: Skönt att se Yazze dominera i kassen igen

Konstaterande #2: Dj-Daniel kan sin grej...grym musikmix hade han fixat

Konstaterande #3: Träning ger färdighet!

Konstaterande #4: Säsongens första "händerna på täcket tjejer" kom igår, alla krafter kommer behövas till på torsdag då "Anja Pärson"-backen gör comeback ;) 

/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: yasse

tack garpen! :D kändes skit kul, trots att jag är lite ringrostig.. ;)

2008-06-25 @ 16:26:12
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0