Det blir högklackat till träningen på måndag

Har precis varit ute på en joggingrunda och tänkte samtidigt passa på att göra några av övningarna i det individuella passet. Av någon konstig anledning satte jag på mig ett par skor med kilklack och fick för mig att göra mina benböj (läs: ibland har man märkliga saker för sig) och vips så var jag nere hela vägen. Den sista lilla biten som saknas för mig var plötsligt borta och jag gjorde övningen enligt regelboken...blir nog högklackat till träningen på måndag :)



Förresten så upptäckte jag idag att jag har fått blåmärke på skinkorna efter alla explosiva bakåtsparkar. Så "Härskaren och Kviding, kom inte och säg att mina sparkar inte är tillräckligt explosiva, jag har tom blåmärke som bevisar motsatsen ;)

/Garpen

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0