Datafix och packning

Börjar bli dags att hoppa i säng nu, pappa och jag har lekt datanördar hela kvällen och försökt få igång diverse saker på min dator. Som jag nämnt tidigare föddes jag utan "tålamod-genen". Lägg till pappas förmåga att aldrig ge sig så kan ni förstå vilka diskussioner vi haft under kvällen...hur som helst är jag sjukt nöjd att vi lyckades få igång allt.

Samtidigt som vi hållt på att fixa med datorn har jag försökt packa inför morgondagen. Jag avskyr ju att packa nu förtiden och det gör det hela bara mer utdraget, så nu ligger det kläder, skor, jackor och diverse annat här och där i hela lägenheten, får styra upp allt imorrn...som vanligt!

Dags att sova, är ju en dag imorgon också...

/Gnurpisch

Något att tillägga?

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0