Daniels Breitholtz egna ord del 2

När vi zessor igår hade en dag med återhämtning passade Kirran och Svennar på att ta pulsen på Daniel ute på ön. Det blev allt från Coppertest till brutalbänk och här kan ni läsa Daniels egna ord från gårdagens pass.


Han fick även prova på ett laktat-test under gårdagen.
/Gnurp

Något att tillägga?
Postat av: daniel

tack garpovic för repstegen. lovar att sköta om den under denna tid tills du får tillbaka den. har efter noga övervägande nu ändå bestämt mig för att inte sova med den, men den ligger på hallgolvet i full pride.´det som oroar mig lite var själva fodralet... har Clara sytt det åxå ??







2008-06-03 @ 23:57:45
Postat av: Garpovic :)

Skönt att höra Daniel...

Nopp, Claras mamma sydde fodralet och la ner sitt hjärta i det så se till att vårda det lika ömt som min repstege ;)

2008-06-04 @ 00:16:44
Postat av: Lykke

Jävlar vad fubbigt att ha en Daniel B på sina träningar =) Grymt kul annars att följa er väg mot en ny säsong. Hoppas och tror att ni kommer att vara med och kriga i toppen av ettan nästa säsong.

2008-06-04 @ 09:13:10
URL: http://lykkela.blogg.se/
Postat av: Kirran

För att förtydliga det här med repstegen så har pappa kapat och fixat pinnarna, mamma letade fram gamla tyrester och drog ihop två frodral på en halvtimme. Jag låg på hallgolvet och knöt två stegar och brände in namnen. Mycket kärlek och mycket jobb =)

2008-06-04 @ 14:07:29

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0