Catering nästa?

Det blev en lång dag igår, men en rolig sådan. Taxi Jempa hämtade upp mig precis som vanligt och istället för Solnahallen åkte vi till Hässelby. Under kvällen agerade jag och Jempa som cateringpersonal på en 30-årsfest. Det var full rulle från första stund och jag har aldrig sett vuxna människor så glada över korv med bröd vid 01-tiden..haha.

Konstaterande # 1: Va skoj det är att göra andra människor glada genom bara att finnas till och kunna plocka undan en och annan flaska.

Konstaterande # 2: Det behövs teamwork och jag och Jempa klarade det galant!

Konstaterande # 3: Det är skoj och prova på andra yrken och faktiskt inse att man är rätt vass :)

Konstaterande # 4: Daniel Breitholtz-grejen har spridit sig, fick göra ett uttalande igår och det var många som ville veta var och när vi tränar :)


Jempa och färskosten...notera Jempas biceps, något bitig va?....

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Annica Hedlund

Jaha ja...nu fattar jag varför jag ALLTID fick stryk av min lillasyster...Biceps á la servitris!Kanske ska kolla om ni har fler PRAO-platser i laget?!

2008-06-10 @ 16:40:21
Postat av: Garpen

Annika- det får du verkligen göra, du kankse kan hoppa på efter Daniels 6-veckor ;) för du kan ju inte låta lillesyrran knäcka dig... fniss

2008-06-10 @ 16:49:11

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0