Är det tävling så är det

Efter dagens träning förstår jag att svenska landslaget ryker ihop på träningarna...

Jag erkänner...jag är en riktigt dålig förlorare, men ska jag förlora ska jag göra det fair.

Under ultimate frisbeen ändrades reglerna hit och dit och en del mål blev godkända för att i nästa sekund bli bortdömda, hur som helst blev tävlingsmomentet verkligen på allvar. Det är ändå skönt att se att vi zessor tar det hela på allvar, är det fight så är det! Efter frisbeen var det inte läge att prata med mig, jag var fly förbannad över reglerna och domsluten.

Åh inte fick jag dribbla upp praktikanten på läktaren heller eftersom vi spelade i samma lag, men lika bra var väl det för Daniel var grym i fotbollsmålet.

Under fotbollsmatchen blandades finlir med snesparkar, men hela tiden var det kamp om bollen. Det var nog fler än jag som fick ett litet sug att börja lira fotboll igen...men skit va ringrostig man är, nästan lite pinsamt.

Ps. Mitt lag vann faktiskt ;)

/Garpen

Något att tillägga?
Postat av: Kirran

Å det konstigaste är ju att jag var i det laget också, som vann. Alla vet ju att fotboll inte är min grej.. måste vara en EM-influens som är kortvarig =)

2008-06-12 @ 23:06:31
Postat av: Gnurp

Kirran, du var ju vår egen Petter Hansson fast som forward. Det var bara att springa rakt fram och få bort allt i sin väg ;)

2008-06-13 @ 09:06:03

Kommenatera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0